«Київхліб» заявляє, що підприємство намагаються дискредитувати заявами про цвіль у їхній продукції

24.03.2017, 16:09

«Київхліб» заявляє про проведення навмисної кампанії з дискредитації роботи підприємства, на основі якої «Київхліб» звинувачують у наявності цвілевих грибів у їхній продукції.

Про це на прес-конференції за результатами досліджень і щодо поширеної інформації про цвіль у продукції підприємства заявив голова правління «Київхліба» Володимир Череда.

Він зазначив, що перевірка Державного центру сертифікації і експертизи сільськогосподарської продукції, на основі якої «Київхліб» звинувачують у наявності цвілевих грибів у їхній продукції, проводилася з порушеннями і була проведена необ'єктивно.

Так, він нагадав, що порядок відбору зразків для експертизи чітко регламентований, і для проведення дослідження хліб має відбиратися на виробництві, а відбір проводився в торговій мережі.
"Всі акти відбору відбувалися з порушеннями, навіть назви хлібобулочних виробів вказані такі, які ми не виробляємо", - зазначив Череда.

Разом з тим, за його словами, акт відбору, в якому зазначено, як він відбувався, до цього часу засекречений.
За словами Череди, спроби спонукати провести перевірку відповідно до процедур не увінчалися успіхом.
Він підкреслив, що зараз триваэ кампанія з завдання іміджевого збитку підприємству.

"Почали з'являтися негативні статті про діяльність "Київхліба". Такі, як наявність пліснявих грибів у продукції нашої компанії. Одне з інформаційних агентств обдзвонює бюджетні організації, де ми виграли тендери, і ставить питання: «Як ви можете далі купувати?», що дає підстави вважати, що йде кампанія з завдання іміджевого збитку нашому підприємству", - сказав він.

Нагадаємо, в інтернеті було оприлюднено інформацію про нібито виявлені цвілеві гриби в продукції, під час експертизи, протоколи якої не були надані на офіційний запит "Київхліба".

Читайте АСН в Google News