Стець: В українському сегменті Facebook третина акаунтів є «мертвою»

17.02.2017, 11:12

В українському сегменті соцмережі Facebook третина акаунтів є «мертвими», так як створені спеціально для піару політичних сил, пропаганди чи просування товарів. Про це заявив міністр інформаційної політики України Юрій Стець.

«Якщо ми говоримо про Facebook, то третина акаунтів українського сегмента - «мертві». З одного боку, це ботоферми. Причому створюються вони політичними силами і ззовні, і всередині, а також комерційними організаціями, які займаються просуванням товарів. Багато й акаунтів, які створюються під якісь цільові направлення. Наприклад, щоб залізти в якусь іграшку», - розповів міністр в інтерв'ю «Цензору».

Стець підкреслив, що створенням акаунтів для піару займаються всі українські партії. За його словами, неможливо виміряти, хто з політичних сил володіє найпотужнішими ботофермами. «Найчастіше різні політичні сили використовують одні й ті ж ботоферми. При цьому звинувачують у цьому один одного», - зазначив міністр.

Однак він спростував наявність в Україні реальних цехів ботів, подібних ольгинським. Стець повідомив, що у нас «все робиться у віддаленому доступі, ми ж живемо в світі, де багато сисадмінів не приходять на роботу і все роблять у віддаленому доступі».

Разом з тим міністр вважає, що ботоферми на сьогоднібільше не є ефективним інструментом.

«Так, він був таким ще півтора року тому. Але через те, що їх стало дуже багато, інструмент перестав бути ефективним. Ось чому мені завжди сумно, коли говорять, що, ось, Мінстець займається порохоботами. А по-друге, мені завжди шкода тих політиків, які витрачають на це гроші. Я приблизно уявляю собі, скільки це коштує і як цих політиків обманюють», - резюмував Стець.

Читайте АСН в Google News