Apple очередной раз стала самой дорогой компанией

16.06.2022, 07:15

Apple повернула собі звання найдорожчого бренду у світі, відзначають упорядники рейтингу Brandz Top 100 Most Valuable Global Brands від компанії Kantar.

Вартість бренду Apple зараз оцінюється в $947,1 млрд, це на 55% більше, ніж роком раніше. Востаннє бренд Apple займав перший рядок цього рейтингу в 2015 році, а потім поступався Amazon.
До топ-5 рейтингу увійшли також:

Google, вартість зросла за рік на 78% і наблизилася до $820 млрд.;

Amazon, вартість зросла лише на 3%, склавши $706 млрд;

Microsoft зберегла за собою четверте місце, бренд подорожчав на 49% до $611 млрд;

Tencent теж залишилася на колишньому місці, залишившись п'ятим, бренд подешевшав на 11% і коштує $214 млрд.

У топ-10 увійшли McDonald's, Visa, Facebook, Alibaba та Louis Vuitton.

Сукупна вартість усіх брендів, що увійшли до топ-100, зросла за рік на 23% і становить майже $8,7 трлн.

Читайте АСН в Google News