Будьте пильні: ПриватБанк почав тотальне уточнення даних про клієнтів

18.10.2018, 16:00

В останні дні багатьом клієнтам надійшли дзвінки з "ПриватБанку" з проханням звернутися до найближчого відділення для уточнення даних. З собою просять взяти паспорт та ідентифікаційний код.

Актуалізація даних клієнтів проводиться згідно з вимогами Національного Банку. Комерційні банки зобов'язані підтримувати актуальну інформацію про своїх клієнтів.

Також банки повинні періодично оновлювати дані і уточнювати: чи є у клієнтів зміни. Наприклад, зміна паспорта або вклеювання фото по досягненню 25/45 років, зміна місця прописки.

Крім цього, заново документи можуть попросити, якщо попередня копія виявилася нечіткою або з дефектами. Займає процес всього кілька хвилин, співробітники банку перевіряють відповідність даних і при необхідності роблять нове фото.

Також будьте уважні, коли будете користуватися системою Приват24. Програма також може зажадати від вас уточнення інформації, так що заздалегідь приготуйте документи. Програма попросить вас надати інформацію, а також - сфотографувати документи.

Читайте АСН в Google News