"Швидка" у Києві працює в новому форматі: що змінилося

03.09.2018, 15:46

У КМДА запевняють, що перші дні роботи невідкладної медичної допомоги в новому форматі довели абсолютну доцільність його введення. З 1 вересня бригади невідкладної медичної допомоги перейшли в підпорядкування Центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф м. Києва.

Директор Департаменту охорони здоров'я Валентина Гінзбург повідомила, що всі виклики чітко контролюються вже на етапі телефонного дзвінка пацієнта. Ведеться аудіозапис звернення і таймінг від отримання виклику і до його виконання. Також прийом всіх викликів в даний час здійснюється фахівцем, який здатний миттєво зорієнтуватися, яка саме допомога вам необхідна - невідкладна або швидка.

Нововведення прискорює вирішення питання про госпіталізацію хворого, якщо виникає така необхідність, говорить чиновниця.

Також директор Департаменту нагадала, що на базі Центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф м. Києва працює цілодобова телефонна лінія «Рада лікаря по телефону».

«У разі, якщо ви відчуваєте потребу проконсультуватися з лікарем, ви завжди можете зателефонувати 15-83 і отримати професійну пораду. Медик надасть рекомендації та допоможе визначитися з подальшою тактикою поведінки. З одного боку це допомагає надати собі або близьким необхідну долікарську допомогу. А з іншого - знижує кількість випадків, коли бригада «швидкої» їде до вас на незначне підвищення температури, залишаючи без допомоги того, кому вона терміново вкрай необхідна. Наприклад, людину з інфарктом або інсультом», - акцентувала увагу киян Валентина Гінзбург.

Що стосується питання переходу лікарів і фельдшерів невідкладної медичної допомоги в штат працівників Центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф м. Києва, то він йде за планом. Зараз офіційно переведено вже близько 80% співробітників, повідомляється на сайті КМДА.

Читайте АСН в Google News