Київський міст Патона може впасти, подібно до моста в Генуї

15.08.2018, 14:35

Після страшної трагедії з обвалом моста в Генуї, в результаті якого загинуло, за попередніми даними, 39 осіб, кияни нагадали, що столичний 65-річний міст Патона також перебуває у напіваварійному стані, повідомляє ASN. Ми оглянули опори моста і помітили на одній із них дуже серйозні пошкодження. Камені біля підніжжя обвалилися, частина бетонної поверхні тріснула, незважаючи на те, що стягнута бетонною арматурою.

При зовнішньому огляді здається, що в опору врізалося щось велике, бо величезні камені, скріплені арматурою, все ще звисають над водою. Також не виключено, що колону буквально розбирають по частинах злодії, розтягуючи красиві камені на прикрасу дворів.

Також є досить тривожною ознакою велика тріщина в самій опорі моста, в якій також проступає арматура. Пошкоджена колона стоїть якраз на стику двох частин моста, з'єднаних залізною перетинкою. При кожному проїзді авто, вона з досить відчутно б'є по мосту, що теж із роками може позначитися на його міцності і призвести до обвалення.

Примітно, що в такому стані, як виявилося, міст перебуває вже кілька років. Ще в 2016 році в Мережі можна зустріти новини про те, що опора мосту пошкоджена. Очевидці кажуть, що її руйнування відбувається давно. Міст імені Патона перебуває на балансі комунального підприємства "Київавтодор". Виявляється, там про стан опори знають, проте запевняють, що на міцність моста це ніяк не впливає. Також там визнають - за весь час експлуатації моста його опори жодного не ремонтували.

У той же час нагадаємо, міст Патона набагато старший за міст, що обвалився в Генуї. Якщо той побудований у 1968 році, то столичний міст почали будувати ще в далекому 1940 році. Закінчили його будівництво в 1953 році. Таким чином конструкціям моста, закладеним на самому початку будівництва, вже виповнилося близько майже 70 років! Довжина столичного моста-ветерана -1543 м.

В середині цього літа "Київавтодор" заявив, що почав ремонт монолітної залізобетонної плити прогонової будови моста Патона. Так що частково обмежить рух транспорту в першій смузі руху в напрямку з лівого на правий.

"Через велику кількість виконуваних робіт під прогоновими будовами моста і в зв'язку з неможливістю масштабного обмеження руху по мосту завершення робіт заплановано 30 серпня 2018 року", - йдеться в повідомленні КМДА.

Проте у зазначеному місці давно ніякі роботи не ведуться. Будівельники лише заклали шматок нового асфальту і більше місяця на початку моста стоять без діла техніка та огороджувальні знаки.

Нагадаємо раніше київська влада визнала, що термін безпечної експлуатації іншого моста - Метро закінчується через 6 років. До цього часу плану його реконструкції не існує.

Читайте АСН в Google News