Українці все частіше скаржаться на прострочені продукти, якість пального і рекламу

20.02.2018, 11:13

Українці все частіше скаржаться на прострочені продукти, наявність сірки в пальному та інші порушення прав споживачів. Про це на прес-конференції заявив голова Державної служби України з питань безпеки харчових продуктів і захисту споживачів Володимир Лапа, передає кореспондент ASN.

"Майже 43% скарг, які ми отримували і стосувалися захисту прав споживачів, були задоволені в 2017 році. На цю сферу не поширювався мораторій на перевірку. При цьому 43%, можливо, не зовсім великий показник, але він достатній. Адже часто споживач не належним чином подає заяви про скарги... При наявності всього пакета документів ми подаємо його на розгляд Мінекономрозвитку і потім починаємо перевірки. Тому 43% - це непоганий показник", - заявив він.

З його слів, у 90% випадків скарги у сфері захисту прав споживачів стосувалися відсутності повної інформації про продовольчі товари або ж прострочені терміни придатності. Також за минулий рік служба задовольнила 34% скарг у сфері послуг, 42,5% - у сфері торгівлі непродовольчими товарами.

Були проведені перевірки 177 автозаправних станцій, в результаті чого виявлено 61% порушень різного характеру, починаючи з недостатнього переліку документів на станціях, закінчуючи поганою якістю пального, наприклад, наявності в ньому сірки, що прямо негативно впливає на якість.

У сфері виконання антитютюнових законів було проведено 230 перевірок, в результаті встановлено порушення у 7% випадків. Щодо рекламних носіїв були проведені перевірки стосовно 12700 тис. випадків, де виявлено більше 2 тис. порушень.

"У цьому контексті ми активно працюємо з місцевими органами влади, щоб виключити, наприклад, ту ж сексистську рекламу", - сказав він.

Читайте АСН в Google News