На систему держзакупівель Prozorro надійшло 6 тис. скарг

01.11.2017, 13:13

Бізнес і далі скаржиться на держзакупівлі: за рік подано 6 тис. офіційних скарг на Prozorro. Про це на презентації «Перший рік спостереження за Prozorro: основні проблеми, висновки і пропозиції про продовження реформи закупівель» з нагоди першої річниці моніторингового порталу Dozorro, заявив юрист компанії Іван Лахтіонов, передає кореспондент ASN.

"Рівно рік тому ми запускали портал Dozorro. Спочатку портал передбачав одну функцію - відгук про Prozorro. Сьогодні портал включає не тільки широкий перелік функцій, але й можливість ознайомитися з аналітичними документами, новинами, блоками тощо. Основною спрямованістю порталу залишається можливість залишити відгук. Оскільки основне наше завдання - це почути позицію бізнесу щодо умов закупівель, оформлення договору та його виконання", - заявив він.

Станом на 31 жовтня ми отримали 5980 таких відгуків.

"Серед цих звернень і скарг бізнесу найбільша кількість - 711 - стосувалися "можливого уникнення процедури торгів". На другому місці - 371 - дискримінаційні умови документації, 248 - необгрунтовані вибір переможця торгів, 178 - надмірні вимоги до учасників торгів, 138 - змова серед учасників, 125 - безпідставна дискваліфікація", - повідомив він.

В першу чергу, як показує статистика, з його слів, КМДА та Укрпошта - оперативніше, ніж інші органи, реагують на скарги бізнесу. "Але адміністративного притягнення до відповідальності за порушення умов торгів у реальності ми не бачимо", - констатував він.

Читайте АСН в Google News