Згідно з аналізом експерта зі складних рекламних систем, пропагандистські пости в Facebook, що фінансуються Росією, ймовірно, побачили від 23 до 70 мільйонів осіб у залежності від регіону. Це означає, що до 28% аудиторії дорослих американців були охоплені кампанією, повідомляє The Daily Beast.
Незрозуміло, скільки груп, таких як SecureBorders Russia, брало участь у компанії, але в одній тільки цій групі було 133 тисячі передплатників. Експерти вважають, що всього в соціальній мережі було створено близько 25 спільнот, сукупна кількість передплатників у яких становить понад 3 мільйони.
При цьому пости були «географічно орієнтовані», тобто зміст їх змінювався в залежності від штату або регіону. Політично заряджені пости привертають величезну увагу в соціальних мережах. Точне охоплення російської кампанії залишається загадкою, яку може допомогти з'ясувати тільки Facebook.