Дизайнери показали, як виглядатиме логотип «Євробачення-2017» за 420 тис грн

03.02.2017, 13:43

Розробники логотипу Євробачення-2017 - компанії Banda і Republique - опублікували промо-ролик, де демонструється логотип майбутнього пісенного конкурсу.

На відеоролику показано, як будуть виглядати сітілайти і білборди з логотипом на вулицях столиці, ручки і шкарпетки з логотипами конкурсу, а також квитки на конкурс.

У ролику заявлено, як буде виглядати анімація в номерах виконавців. Автори логотипу пояснили, що головним завданням було виведення образу українського намиста на інший рівень.

За словами творців, вони хотіли знайти символ, який автентичний для української культури і передасть місію конкурсу, про який ідеться в слогані. Тому вибір припав на намисто, елементи якого символізують різних учасників конкурсу.

Хочемо відзначить, що розробка логотипу обійшлася в 420 тисяч гривень.

 

Читайте АСН в Google News