Аласанія розповів про «базар» на НТКУ, де торгували рекламою під виглядом новин

02.11.2016, 17:39

Колишній гендиректор телеканалу Перший національний Зураб Аласанія заявив, що до його приходу в НТКУ під виглядом економічних новин канал транслював рекламу. Про це він розповів в інтерв'ю «Українській правді».

«Тому перше, що я зробив, - розібрався з виробництвом програм. Тут було багато такого, що подавалося як економічні новини, а насправді йшов продаж реклами по повній. І потім через різних персонажів, які окупували канал, як Поплавський, проходила неймовірна кількість реклами, а довести нічого не можна було», - заявив він.

«Це був базар, де кожен торгував, чим хотів, і мав свою маленьку власність - шматочок ефіру, хтось мав шматочок оренди», - продовжив Аласанія.

Нагадаємо, гендиректор НТКУ Зураб Аласанія написав заяву про відставку за власним бажанням. Він пояснив це рішення, зокрема, проблемами, які пов'язані з бюджетом Євробачення-2017 і бюджетом майбутнього Суспільного мовника.

Читайте АСН в Google News