Таємна угода Google і Mastercard, пошуковик стежить за покупцями

03.09.2018, 07:32

Відома пошукова система Google, викупивши у платіжної системи Mastercard дані про платежі американців у магазинах, розробила потужний інструмент для аналізу впливу реклами на наступні покупки. Про таємну угоду між Google і Mastercard, повідомляє агентство Bloomberg.

Як повідомляється, після таємної угоди в розпорядженні Google виявилася величезна база даних про витрати американських користувачів. Тепер пошукова система може вільно відстежити і проаналізувати, яка частина користувачів, подивившись рекламу в Google, купила в магазині товар, що просувається.

Розслідувачі заявили, що подібний збір даних про споживчі витрати незаконний. Бо ніхто з двох мільярдів власників платіжних карт Mastercard не міг припустити, що інформація про них буде використовуватися в таких цілях.

Читайте АСН в Google News