Мільярд переглядів на YouTube: компанія з Дніпра отримала нагороду МТV

24.08.2018, 16:00

Компанія з Дніпра отримала нагороду МТV за спецефекти до кліпу "Up and Up" для групи Coldplay. Про це повідомила ТСН. Також в активі компанії Global EX є нагорода Каннський лев. Всього ж дизайнери в Дніпрі створили спецефекти для десятка кліпів, які набирають до мільярда переглядів.

Компанія вже брала участь в роботі над фільмом "Американські боги" і планує завоювати "Голлівуд". Головний дизайнер Global EX Анатолій Кузьмицький зізнався, що і сам не знає, як його компанії вдалося завоювати світовий шоу-біз.

За його словами, допомогли соцмережі і конкурентні переваги. Українські дизайнери працювали швидше інших і давали клієнтам більше, ніж спочатку обумовлювали.

Нагадаємо, відомий американський бренд Opening Ceremony зняв рекламу для своєї нової колекції в районі київського Хрещатика та Бессарабського ринку. Про це повідомило Buro 24/7.

Читайте АСН в Google News