Lacoste замінить логотип крокодила на зникаючих тварин

02.03.2018, 13:16

Французький бренд Lacoste разом із Міжнародним союзом охорони природи для створення лімітованої колекції на підтримку зникаючих видів тварин. Про це повідомили в прес-службі компанії.

Традиційний логотип бренду - зелений крокодил - замінений зображеннями тварин, які перебувають на межі зникнення. Всього випущено 1775  поло. Дизайнери випустили ту кількість кожного виду сорочки, що відповідає популяції вимираючої тварини.

Так, північних тонкотілих лемурів залишилося 50 особин, таким же тиражем випущено поло із зображенням цього виду. Є також суматранський тигр, каліфорнійський кондор, анегадська ігуана, саола, східний чорний номаскус, яванський носоріг, какапо, бірманська покрівельна черепаха і каліфорнійська морська свиня. Гроші від продажу поло підуть на захист тварин.

Читайте АСН в Google News