«IdrisKa tour» стверджує, що не збанкрутувала і компенсує збитки розлюченим туристам

31.08.2017, 18:18

 Туроператор IdrisKa tour, чиї клієнти сьогодні не змогли полетіти за своїми туристичними путівками, прокоментував ТСН скандал зі скасуванням рейсів.

"Ідріска Тур, як би комусь не хотілося - не банкрут. І, зрозуміло, ми відшкодуємо збитки всім постраждалим клієнтам у повному обсязі... Вся ця ситуація була ретельно підготовлена ​​зацікавленими в банкрутстві нашої компанії особами. Вчора ввечері близько 19.30 наші сервери були зламані, а сьогодні, ще до 10 ранку було розіслано лист про те, щоб турагентства не співпрацювали з ІдрисКа Тур через її фінансову неспроможність... Чому компанія-перевізник вирішила так поспішити з обливанням нас брудом? Тому, що вони зацікавлені в банкрутстві нашої компанії", - заявила директор компанії ІдрісКа Тур Олена Субботіна.

Також президент компанії Ідріс Казімі звинуватив перевізника у зриві домовленостей, причому не перших, мовляв перевізник не пішов на зустріч компанії, навіть коли її представники з'явилися в аеропорт для особистого спілкування.

В такому випадку залишається незрозумілим - чому ніхто зі співробітників навіть не спробував вийти на зв'язок з туристами, які не вилетіли сьогодні у свої тури.

IdrisKa tour", яка раптово перестала відповідати на телефонні дзвінки, існує на ринку України з 2006 року. Інцидент, коли сотня туристів не змогла вилетіти з Києва в Аліканте і на Тенеріфе, застав всіх зненацька - адже у компанії є ім'я і хороша репутація.

Ошукані туроператором «IdrisKa tour» туристи, що просиділи в четвер в аеропорту «Жуляни» більше восьми годин,   роз'їхалися по домівках, повідомляють "Факти". Переліт в Аліканте і на Тенеріфе туроператор не сплатив, у той же час взявши з туристів попередню оплату. Люди втратили величезні суми - тільки переліт на Канарські острови обійшовся в 500-600 євро на особу.

Люди стверджують, що представники «IdrisKa tour» так і не з'явилися, їм неможливо навіть відправити e-mail - листи повертаються. У той же час представник компанії-авіаперевізника «Dart Airlines» повідомив, що їм теж не вдалося зв'язатися з туроператором, який їм заборгував чотири мільйони гривень.

Постраждалим туристам видали довідки, в яких сказано: авіаперевізник не може відшкодувати збитки, оскільки гроші ті віддавали «IdrisKa tour», з якими укладали договір.

Також постраждалі заявляють, що туроператор не сплатив і їх проживання в готелях, більш того, українців, що полетіли раніше, виселяють з готелю - гроші від туроператора на рахунок готелів не надійшли.

Читайте АСН в Google News