Українці заплатили понад 60 млн грн за піар партій

13.02.2017, 15:39

Українські виборці заплатили за піар трьох політичних сил – партії «Самопоміч», партії «Народний фронт» і Радикальної партії Ляшка - понад 60 млн грн минулого року.

Про це повідомив на брифінгу генеральний директор громадської організації Комітет виборців України Олексій Кошель.  

«Ми бачимо кошти, передбачені в рамках державного бюджету – майже кожна друга гривня в рамках державного фінансування була витрачена політичними партіями на роботу зі ЗМІ, тобто на пряму і непряму політичну рекламу. Хто є рекордсменами? Загалом українські виборці заплатили за піар трьох політичних сил: партії «Самопоміч», партії «Народний фронт» і Радикальної партії Ляшка понад 60 млн грн минулого року», - розповів він.

Тобто, як уточнив Кошель, «фактично кожна друга гривня в рамках державного фінансування витрачалася партіями не на розвиток, а на пряму рекламу»

«Народний фронт» спрямував на рекламу 33,2 млн грн, або 67% коштів в рамках державного фінансування, з них 25 млн грн на рекламу по телебаченню,1,3 млн грн – на рекламу по радіо, 6,3 млн грн - у друкованих ЗМІ… «Самопоміч» витратила на рекламу 53% коштів у рамках державного фінансування, або 22,7 млн грн із 42,6 млн грн», - зазначив він.

Радикальна партія, з його слів, провела масовану рекламну кампанію, але вона ще не подала звіт про використання держкоштів.

Разом з тим Кошель наголосив, що «Блок Петра Порошенка» спрямував кошти на розвиток місцевих осередків.

Так, за його словами, на утримання місцевих організацій «БПП» витратив майже третину всіх коштів - 14, 43 млн грн, а «Батьківщина» витратила майже третину коштів на оренду приміщень.

 

 

 

 

Читайте АСН в Google News