Всі інтернет-магазини Китаю відмовилися від Dolce&Gabbana через сексизм та расизм

22.11.2018, 15:10

Інтернет-платформи Taobao, Tmall і JD відмовилися від співпраці з Dolce&Gabbana. Пошук за назвою бренду видає повідомлення «нічого не виявлено». Товари D&G зникли з онлайн-магазинів після двозначного рекламного ролика.

В Dolce&Gabbana планували провести в Китаї показ мод. Під цю подію і був створений рекламний ролик, в якому дівчина азіатської зовнішності намагається впоратися з традиційними італійськими стравами за допомогою китайських паличок. Голос за кадром при цьому дає їй різноманітні поради і єхидно коментує те, що відбувається. «Що, занадто великий для тебе?» - запитує чоловічий голос у момент, коли китаянці не вдається впоратися з каннолі.

Ролики викликали бурхливу критику на адресу модного будинку. На нього посипалися звинувачення в сексизмі і расизмі. Показ мод довелося скасувати.

Читайте АСН в Google News