Інтернет-гігант Китаю - Alibaba Group Holding Ltd почав співпрацю з модними брендами для боротьби з підробками на своїх торгових майданчиках.
У холдингу повідомили, що почали працювати з торговими асоціаціями, експертами в галузі інтелектуальної власності, модними брендами, передає «Інтерфакс-Україна».
Партнерами інтернет-холдингу стали такі світові виробники, як LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton, Swarovski і Prada.
Передбачається, що Alibaba надаватиме членам альянсу дані і технічну підтримку в боротьбі з підробками в китайському інтернеті, зокрема на своїх торгових майданчиках.
Alibaba займається інтернет-торгівлею, створюючи майданчики і технології для електронної комерції. Компанія володіє найбільшими в Китаї платформами e-commerce, включно з найпопулярнішою з них - Taobao. На Alibaba припадає 80% обороту електронної торгівлі в країні.
Компанію неодноразово критикували виробники і влада Китаю за дуже м'яке ставлення до продажу фальсифікованої продукції, хабарництво та інші незаконні дії на її електронних майданчиках.