У клієнтів Приватбанку без їх відома знімають готівку з їхньої картки. У банку пояснюють, що це відбувається через шахраїв.
Один із клієнток Приватбанку поскаржився на те, що з його картки зняли посеред ночі гроші.
Відповідну скаргу мешканка Одеси опублікувала на сайті Мінфіну.
Як розповідає обурена клієнтка, 4 грудня о 3-й ночі з її карти були списані гроші за послуги, якими вона не користувалася. Після цього вона заблокувала карту, але звертатися до служби безпеки не стала, бо списання було не більшим близько 200 гривень. Далі клієнта замовила нову картку ПриватБанку.
Але ситуація повторилася лише з її знайомою. У неї також списали гроші о першій ночі за ті послуги, якими вона не користувалася.
Шановні клієнти банку Приват.
Будьте дуже уважні, у суботу 4 грудня о 3-й ночі з моєї картки були списані кошти за послуги якими я не користувалася. Карту я заблокувала і не звернулася до служби безпеки з цього приводу, оскільки сума була трохи більшою за 200грн. Я просто перевипустила в понеділок нову картку і закінчили. Сьогодні дзвонить мені подруга (клієнтка теж Приват банку) у неї вчора трапилася така сама проблема. О першій ночі почали зніматися з карти гроші за такі ж послуги Google Tik Tok live, Послуги передоплати телезв'язку Місто Москва.
Ваші гроші у цьому банку не захищені, тому що якщо у вас на рахунку Н сума грошей, ви можете вранці прокинутися без неї.
Я як клієнт вашого банку 10 років трохи шокований від цього. Куди дивиться служба вашої безпеки? Або це хакери або хтось із ваших співробітників злив базу клієнтів разом із картками.
Судячи з того, що я читала в інтернеті, така ж проблема була у клієнтів Ощадбанку в Росії. Сподіваюся, моїй сім'ї не доведеться міняти банк і ви вирішите це питання", - пише клієнтка Приватбанку.
У Приватбанку відповіли, що не мають інформації. Подібна оплата доступна при коректному введенні на сайті реквізитів картки, які мають бути відомі лише її власнику. Але ці дані могли отримати шахраї.
"Якщо ви не підтверджуєте угоди по карті, за вашим зверненням на підтримку ми можемо сформувати запити на опротестування даних операцій та направити їх до міжнародної платіжної системи, якщо вони підлягають оскарженню, в рамках правил міжнародної платіжної системи. Ми завжди гарантуємо збереження ваших коштів, але і ви повинні дбати про безпеку своїх грошей", - йдеться у повідомленні.