Міністерство освіти і науки заявило, що кардинально змінить підходи до відбору шкільних підручників.
"Міністерство освіти і науки цілком поділяє занепокоєність громадськості щодо наявності помилок, неточностей та недоречного контенту в шкільних підручниках, які надруковані протягом останніх кількох років. МОН розпочало перегляд чинної системи експертизи шкільних підручників, у межах якого передбачено й удосконалення нормативної бази про Конкурс серед авторів", — йдеться в повідомленні пресслужби міністерства.
Згідно з ним, за підсумками аналізу у МОН виокремили чинники, які призвели до "критичної ситуації":
" Наприклад, під час конкурсного відбору підручників для 3-го класу вибір здійснювався серед 9–12 підручників однієї назви, причому лише за їх частинами в електронному вигляді, що в цілому ускладнило процес детального аналізу змісту", — розповіли у відомстві.
У МОН пообіцяли, що зусилля міністерства також будуть спрямовані на вдосконалення порядку організації навчання експертів і звинуватили у низькій якості підручників видавництва, які економлять на фахових редакторах. Крім того, міністерство назвало завдання, які вже поставило перед профільними установами: