Чистий квартальний прибуток компанії Twitter, що володіє однойменним сервісом мікроблогів, скоротилася з $ 37 млн в третьому кварталі 2019 року до $ 29 млн за аналогічний період поточного, повідомляється в квартальному звіті.
Виручка за звітний період збільшилася на 14%, з $ 824 млн до $ 936 млн. Twitter пов'язує це з глобальним відновленням доходів від реклами. Показник доходів в США в третьому кварталі виріс на 10%, до $ 513 млн, а за межами країни - на 18%, до $ 424 млн. Частка Японії в доходах американської компанії займає друге місце після США.
Доходи від реклами збільшилися на 15%, до $ 808 млн. У розпорядженні компанії є приблизно $ 7,7 млрд готівкою, в грошовому еквіваленті і в цінних паперах. Аудиторія сервісу мікроблогів виросла на 29% - до 187 млн користувачів в день. У другому кварталі Twitter поніс чистий збиток в розмірі понад $ 8 млн.