Пасажири, які оплатили квитки через онлайн-сервіс Укрзалізниці, не отримали їх, а через деякий час виявили, що ці квитки є в продажу. Тепер вони намагаються вирішити проблему в касах Центрального залізничного вокзалу в Києві, через що там утворилися черги. Про це повідомляє кореспондент Укрінформу.
"Вчора купував квитки на сайті Укрзалізниці, оплатив, прийшла смска з банку, що гроші зняті, але самих квитків так і не побачив. Знову заходжу, мої квитки значаться як вільні. Ще раз викуповую. Поступили на пошту. Так а перший раз гроші мої "в трубу"?! " - скаржиться пасажир на ім'я Дмитро.
Ще одна пасажирка розповіла аналогічну історію - банк підтвердив транзакцію, але квитки їй на пошту не надійшли. Оплачені нею місця в поїзді були виставлені як вільні.