Російські інтернет-тролі в соціальних мережах ведуть активну пропагандистську кампанію з дезінформації підлітків з Великої Британії. У зоні ризику знаходяться незміцнілі уми юних користувачів Twitter, Instagram, Facebook і Youtube. Про це 6 жовтня повідомляє газета The Times.
«Підлітки з Британії стали метою Кремля, який проводить таємну кампанію, мета якої - посіяти розбрат серед молодих жителів країн Заходу. Справжній масштаб пропагандистського розгулу російських інтернет-тролів був розкритий після аналізу понад три мільйони повідомлень в соціальній мережі Twitter. Позиціонуючи себе фанатами Гаррі Поттера або Емми Уотсон тролі намагаються посіяти розбрат між підлітками. З їх акаунтів запускається помилкова інформація про «справу Скрипаль», референдум про незалежність Шотландії і Brexit. За допомогою підконтрольних Кремлю облікових записів, тролі намагаються переконати молодих людей у шкоді щеплень і ГМО, а також закликають виходити на політичні акції протесту», - пише Times.
Співрозмовники видання The Times повідомили, що всі ці атаки йдуть з боку Агентства інтернет-досліджень з Петербурга, яке пов'язують з наближеним до Путіна бізнесменом Євгеном Пригожиним. Також це агентство називають «фабрикою тролів».