Компанія з Дніпра отримала нагороду МТV за спецефекти до кліпу "Up and Up" для групи Coldplay. Про це повідомила ТСН. Також в активі компанії Global EX є нагорода Каннський лев. Всього ж дизайнери в Дніпрі створили спецефекти для десятка кліпів, які набирають до мільярда переглядів.
Компанія вже брала участь в роботі над фільмом "Американські боги" і планує завоювати "Голлівуд". Головний дизайнер Global EX Анатолій Кузьмицький зізнався, що і сам не знає, як його компанії вдалося завоювати світовий шоу-біз.
За його словами, допомогли соцмережі і конкурентні переваги. Українські дизайнери працювали швидше інших і давали клієнтам більше, ніж спочатку обумовлювали.
Нагадаємо, відомий американський бренд Opening Ceremony зняв рекламу для своєї нової колекції в районі київського Хрещатика та Бессарабського ринку. Про це повідомило Buro 24/7.