Удвічі дорожче, ніж у Варшаві: "Свобода" виступила проти подорожчання проїзду в Києві

17.05.2018, 14:30

Рішення про підвищення вартості проїзду в громадському транспорті столиці є економічно необґрунтованим. Про це сьогодні в Київраді журналістам повідомили депутати-свободівці.

«Як грім серед ясного неба недавно прозвучала інформація з уст міського голови і профільного заступника про суттєве підвищення цін на проїзд у місті Києві, - каже голова ВО «Свобода» у Київраді Юрій Сиротюк. - Якщо ми візьмемо, наприклад, Польщу, де рівень зарплати втричі вищий, ніж в Україні, то у Варшаві вартість проїзного квитка на місяць - 100 злотих, що становить 750 гривень. В Україні після так званого підвищення він коштуватиме - 1300 гривень, більше ніж у два рази. У Таллінні, наприклад, міські жителі взагалі не платять за проїзд, бо місто нормально ставиться до своїх громадян. Тому ВО «Свобода» вимагає скасувати це рішення».

«Мер міста і чиновники заявляють про підвищення до 8 гривень, але не дають при цьому жодних обґрунтувань, - пояснює Прохор Антоненко. - Натомість ми чуємо чотири роки обіцянки про впровадження єдиного квитка, який повинен контролювати, скільки грошей надходить від наземного комунального транспорту. Ми б тоді бачили облік і розуміли, обґрунтовано це чи ні. А зараз усі бачать, з маршруток, навіть із комунальних, які ходять Києвом - заходиш, або не платиш, або сплачується просто в кишеню. Ніякі квитки не видаються, ніяк це не контролюється, і які йдуть надходження до бюджету, невідомо. Це такий чорний кеш, що йде в кишені чиновників, які керують містом. Тому треба спочатку запровадити єдиний квиток, побачити, скільки є грошей, скільки надходжень, і тільки потім робити якісь розрахунки».

«Ми вважаємо, що міська влада почала не з тих, - продовжує Сиротюк. - Є багато механізмів підвищення цін, тільки треба починати з олігархів, а не жителів. На минулій сесії олігархові Ахметову залишили дві ТЕЦ, які тільки цього вимкненій електроенергії приносять на місяць близько півмільярда гривень. Якби ТЕЦ вчасно повернули в міську власність, то не стояло б питання про те, що Київ міг би дотувати різні соціально важливі напрями».

Читайте АСН в Google News