counter
Стрічка новин
Вибрати все
15 Серпня
Всі новини...

Три аргументи, чому Кличко збрехав, обґрунтовуючи підвищення вартості проїзду в Києві

Три аргументи, чому Кличко збрехав, обґрунтовуючи підвищення вартості проїзду в Києві

Мер Києва Віталій Кличко запевняє, що підвищення вартості проїзду в громадському транспорті столиці - це вимушений захід, оскільки нинішня собівартість проїзду набагато вище, ніж вартість квитка.

Що ж допоможемо же йому пізнати справжні причини того, чому транспорт в нашому красивому місті навіть через чотири роки його "правління", залишається страшним, небезпечним і не прибутковим.

1. Транспортними компаніями керують некомпетентні люди

Дійсно, якби в комунальних транспортних компаніях були менеджери, здатні хоча б до елементарного аналізу і побудови завдань, то не курсували б порожні автобуси по незатребуваним маршрутами.

Наприклад ось автобус №61, який запустили до відкриття лінії швидкісного трамвая на столичній Троєщині. Але так як і сам трамвай виявився жителям багатостраждального району непотрібним, так і цей автобус. Лише зрідка в ньому безкоштовно заходяться пенсіонери. Всі збитки, звичайно з 14 травня внесуться у вартість квитка і оплатяться киянами.

Або як ось цей порожній трамвай їде без кондуктора і з трьома пасажирами. Ми сідаємо в другій вагон і чуємо оголошення, що трамвай працює без кондуктора, а квитки можна купити у водія.

Ви бачили хоч раз, щоб пасажир перебігав з другого вагона в перший, щоб купити квиток?

Навіщо взагалі випускати не в годину пік здвоєну техніку без кондуктора, якщо в другому вагоні все одно ніхто не платить (рівно так само, як і в першому)?

 

Вечірньої пори кількість трамваєм можна значно скоротити, заодно і вирішиться оплакувана Кличком проблема нестачі водіїв. Навіщо їздять один за одним по масиву порожні трамваї? Кому це вигідно, крім самих працівників ДЕПО?

Третя дивина комунального транспорту - "помста" пасажирам. Іноді при спробі сісти в трамвай чи автобус у вас може це не вийти. Водій просто не зупиняється на зупинці і навіть не поверне голову в ваш бік, навіть якщо ви будете бігти за транспортом і відчайдушно волати (як ваша вірна слуга).

Водієві плювати на кількість пасажирів - він працює на ставку. Природно - за таку "надривну" працю йому заплатять кияни зі своїх гаманців.

2. Комунальний транспорт застарів

Спальні райони, такі як Троєщина завжди задовольняються машинами часів динозаврів. Старий, громіздкий, галасливий і енерговитратний транспорт постійно виходить з ладу - на його ремонт і переобладнання, так звану "модернізацію" списуються мільйони. Це замість того, щоб за ті ж гроші купувати нові машини!

У чому може полягати зміст такого броунівського руху, якщо не в тому, що частина грошей, нібито на модернізацію - розкрадається, а велике споживання електрики - комусь вигідно?

3. Бардак з пільговиками

Щодня в години пік кожен житель столиці стикається з жахливою тиснявою - в маршрутках, автобусах і метро. При цьому частина пасажирів поспішає далеко не на роботу. Принаймні, якщо їдуть за пенсійним посвідченням - значить не на роботу, а якщо на роботу - то чому для них проїзд безкоштовний?

На жаль, питання про виділення окремого часу для безкоштовних поїздок пільговиків, а тим більше - монетизації проїзду, ніколи не піднімалося - так як категорія пенсіонерів цінна для влади і псувати їм настрій ніхто не зважиться. Однак в умовах Києва, де колапс транспортної системи та громадського транспорту настав уже, це питання з часом ставатиме все гостріше.

Так як багато жителів відмовляються від громадського транспорту саме тому, що проїхавшись в ньому можна придбати "нетоварний" вигляд вже з самого ранку, а то і зовсім не влізти в автобус або вагон і спізнитися на роботу.

Після подорожчання вартість проїзду на роботу транспортом "Кличко" для жителів Троєщини складе близько 40 гривень на добу. Це дорожче, ніж доїхати до правого берега на дизельному авто, причому - відразу декільком людям. Так що пасажирів в комунальному транспорті різко зменшиться.

А як би вчинила на місці Кличка нормальна влада? Наприклад, тій же Німеччині, де він багато прожив і пропрацював (але, очевидно, нічому так і не навчився)?

Так ось уряд ФРН пропонує зробити безкоштовним проїзд в громадському транспорті.

Влада країни вважає, що це спонукає багатьох відмовитися від їзди на автомобілі і призведе до зниження рівня оксидів азоту в повітрі. За перевищення рівня викидів Єврокомісія погрожує Німеччині (і восьми іншим країнам ЄС) судом і штрафами. Для початку випробувати цю ідею хочуть в п'яти німецьких містах.

Що кажуть про підвищення вартості проїзду в Мережі?

"Hellen Saienko Мабуть, звернусь до Антимонопольного комітету. Підвищення ціни повинно бути обґрунтоване! Я не хочу знову чекати по 30 хвилин, їхати стоячи, повільно та в задусі або холоді. І мені гидко чути "пєрєдайом за проєзд", хочу цивільні електронні квитки та валідатори!

Марина Лисак Я б згодна платити більше, але не за такими обставинами, як зараз. Чому замість відміненої маршрутки 597 не було введено маршрут громадського транспорту? Чому з Троєщини на роботу я повинна добиратися 2 видами переповненого транспорту з пересадкою, а якщо хочу сидіти, то чекати на 598 маршрутку по 30-50 хвилин в черзі у спеку? А чому на Оболонь, де є метрополітен, є ще й декілька маршруток із Південного вокзалу, зокрема 500, яка завжди їздить напівпорожня? Відповідь - бо так хоче Світовий банк. Знайте, що я кожен день вранці і ввечері згадую Вас злим тихим словом. Сподіваюсь, Ви це відчуваєте.

Шевчук Микола Може час вже щось з пільгами вирішувати? Скільки ще платні пасажири будуть спонсорувати безкоштовно-безлімітний проїзд пільговиків???? Що в місті з монетизацією пільг??? Які прийняті рішення в КМДА з цієї проблеми???

Mila Mila А що нам пропонує міський бюджет? Не набридло брехати, що в ньому немає грошей? Чому підвищення тарифів здійснюються а поліпшень так і не помітно? Я не згодна, коли люди повинні платити зі своєї кишені, і як і раніше їздити на НЕнапокращених транспортних засобах. І ще: якщо вже маршрутки невикоринені, може час робити їх більш схожими на повноцінні автобуси? ..

Анна Анна Оскільки в київському транспорті 2/3 пільговиків, підвищення торкнеться тільки третини пасажирів. Прибравши пільги можна і знизити вартість.

Ірина Лемберг Ніколи підвищення проїзду не тягло підвищення зарплат, не брешіть, заради бога, пассажир піде на маршрутки, якщо буде ціна проїзду 8 грн, і ми будемо возити тільки пільговиків. Я ще розумію ціна проїзду 5 грн, але 8? При 6 грн в маршрутці .... повна маячня

Max Borz Вельминешановні чиновники, не варто підвищувати ціни ви тільки зробите людей ще злішими на вас і весь світ, потрібно зробити інше, просто застрельтеся, а то від вас толку ну ніякого.

Михайло Тацій Без єдиного електронного квитка навіть не думайте "- пишуть користувачі в коментарях до тематичного посту Департаменту транспортної інфраструктури. Однак, навряд чи столична влада це читає. Але головне, що це читають їхні виборці.





Переглядів: 443

Новини партнерів


Інші важливі новини і публікації

Ще цікаве
Треба кидати: Відомий психолог розповів, як поводяться люди, які вас не люблять
Треба кидати: Відомий психолог розповів, як поводяться люди, які вас не люблять
Анна Кір'янова відома як один з кращих психологів в Росії Разом з тим, Кір'янова знайома багатьом і як телевед....
Щоб притягувати гроші, як магніт робіть 3 простих вправи
Щоб притягувати гроші, як магніт робіть 3 простих вправи
Багато хто знає, що гроші — це здебільшого потік енергії, ніж матеріальна субстанція Тому, цим потоком потрібн....
Хлоя Кардашян шокувала публіку обвислим силіконовим задом
Хлоя Кардашян шокувала публіку обвислим силіконовим задом
Новоспечена Хлоя Кардашян, яка після пологів в квітні вже скинула близько 20 кілограмів, вийшла в люди на пляж....
Знаки зодіаку: важливі поради кожному на завершення літа
Знаки зодіаку: важливі поради кожному на завершення літа
Літо добігає кінця, і це може викликати у всіх нас смуток, оскільки попереду осінь, що несе з собою дощі і хол....
Довгонога Пугачова шиконула в піжамному костюмі
Довгонога Пугачова шиконула в піжамному костюмі
Російська діва Алла Пугачова не тільки задає тон на естраді, але і в моді Так днями вона вигуляла в люди стиль....
більше матеріалів
/-1,1311409473419-/ /-pc-/
x
Вітаємо!

Ми помітили, що ви використовуєте блокувальник реклами.

Дуже просимо відключити його для ASN.IN.UA!

Реклама - основне джерело прибутку для нас. Без неї ми не зможемо оплатити роботу журналістів і їхні відрядження.

Не позбавляйте себе хороших матеріалів!

Top