Одна з найбільших торговий мереж із продажу електроніки "Цитрус" потрапила в черговий скандал. Цього разу - сексистський. Ліга захисту прав жінок "Гармонія рівних" звинуватила компанію в поширенні реклами, що принижує жінок. Правозахисниці звернули увагу на те, що торговельна мережа експлуатує сексуальні образи і нав'язує жінці стереотипи, які принижують її гідність.
"Одним з рекордсменів за кількістю сексизму в рекламі є торговельна мережа Citrus.ua. Ось черговий зразок" клієнтоорієнтованої "рекламної продукції. Цікаво, чи почнуть жінки більше купувати товарів у їхній мережі, побачивши таке диво креативу?" - йдеться на сторінці ліги в соціальній мережі .
До таких можна віднести рекламні слогани на кшталт "Взяла кредит, а не те, що ти подумав", "Розмір твого резюме - це не головне", "Подарунок краще кекс", "Купи яблуко, попариш моркву", "Нас не наяблиш".
Слогани супроводжується еротизованими зображеннями жінок. Тому Ліга захисту прав жінок "Гармонія рівних" вимагає від "Цитрусу" публічних вибачень, зміни маркетингової стратегії - ставитися з повагою як до чоловіків, так і до жінок. Якщо вимоги не будуть виконані, Ліга захисту прав жінок та її однодумці залишають за собою право ініціювати бойкот магазинів мережі.