Житлово-комунальні послуги поставляються українцям з порушенням їхніх прав по всій країні. Про це на прес-конференції заявив голова Державної служби України з питань безпеки харчових продуктів і захисту споживачів Володимир Лапа, передає кореспондент ASN.
"Більшість наших громадян не мають юридичної освіти, але все-таки хоча б поверхово треба розуміти, читати договори з тими компаніями, які надають житлово-комунальні послуги. Дуже часто в договорах надання послуг прописуються автоматично. Потім досить складно довести споживачеві, що він не замовляв таку послугу. Загалом же спектр порушень прав споживачів у цій сфері досить широкий", - заявив Лапа.
Зокрема, порушення стосуються недостатності гігакалорій опалення, яке поставляється в будинки. Закінчуючи недостатнім прибиранням прибудинкових територій, за що платять мешканці.
"Щодо однієї з київських організацій у нас, скажу м'яко, досить інтелігентна кількість таких скарг. Але ці скарги не обмежуються лише Києвом. Це проблема в цілому по Україні", - зазначив чиновник.
Загалом з його слів, комунальні тарифи зросли. І громадяни очікують якісних послуг, за які платять більше, але по факту це відбувається не завжди: "Загальні цифри в частині тарифів за 2017 рік наступні: на 35,1 млн грн - попереджено неправильне нарахування тарифів за результатами перевірки і при наданні допомоги місцевим органам влади при нарахуванні тарифів. На 11,5 млн грн за 2017 рік - зменшено фінансування з бюджету в складі територіальних комісій з питань заборгованості в різниці тарифів".