Професор масової комунікації Університету Південної Флориди Келлі Бернс припускає, що компанія Facebook постійно слухає телефонні розмови власників смартфонів для того, щоб знати переваги і запити своїх користувачів. Вчений зазначила, що для перевірки цієї функції вона обговорювала деякі теми по телефону, а потім виявила, що на сайті Facebook з'явилися релевантні рекламні оголошення, повідомляє Independent.
Тим часом в компанії не заперечують, що додаток дійсно слухає, що відбувається навколо людини. Однак додали, що це не використовується для визначення того, що з'являється в додатку.
«Facebook не використовує аудіосигнал мікрофона, щоб інформувати рекламодавців або наповнювати новинні стрічки. Компанії можуть обслуговувати релевантні оголошення, засновані на інтересах людей і іншій демографічній інформації, але не через збір аудіо », — сказали в компанії. На даний момент функція щодо можливого прослуховування користувачів соцмережі працює тільки в США.