Компанія «Яндекс» відкриває платформу для брендів, видавців і незалежних авторів на базі сервісу «Яндекс.Дзен». Про це заявив під час конференції Yac керівник сервісу «Яндекс.Дзен» Віктор Ламбурт.
«Дзен» - це рекомендаційний сервіс, який формує особисту стрічку новин для користувачів. За словами співрозмовника, сервіси, що задіють у формуванні стрічки штучний інтелект, здійснять революцію в медіапотребленія.
«Яндекс.Дзен» виділятиме медіаджерела серед великої кількості сайтів, потім почне працювати штучний інтелект, який виділить об'єкти і тексти, відсортує матеріали за темами. Ламбурт каже, що «Дзен» враховує, що ви читаєте, а що переглядаєте.
«В результаті буде стрічка, яка цікава саме для вас, а не для ваших друзів - як у соцмережах». За кількістю переходів на сайти платформа обігнала всі соцмережі, стверджує Ламбурт.
До цього Дзен публікував тільки анонси новин, а також іншої інформації. Тепер же незалежні автори і видавці зможуть публікувати інформацію просто на платформі.